Nadawanie numeracji porządkowej nieruchomości i nazewnictwa ulic
Wymagane dokumenty :
1. Wniosek (patrz załącznik niżej)
2. Informacja dot. RODO.
3. 1 egz. mapy z zaznaczonym budynkiem. może być kopia mapy: zasadniczej z projektem podziały topograficznej w skali nie mniejszej 1:10000 lub kopii zagospodarowania działki lub terenu.
Miejsce złożenia dokumentów :
Sekretariat Urzędu Gminy
Termin i sposób załatwienia sprawy :
Wydanie stosownego zawiadomienia następuje nie później niż w terminie 30 dni od daty złożenia wymaganych dokumentów.
Jednostka odpowiedzialna :
Stanowisko pracy ds. gospodarki nieruchomościami
pok. 24 (II piętro)
tel. (89) 621-04-11
Podstawa prawna:
Ustawa prawo geodezyjne i kartograficzne tj. Dz. U. 2021 r. poz. 1990 ze zm.