Nazwa komórki organizacyjnej / stanowisko:
Referat Rozwoju, Stanowisko ds. Budownictwa i Architektury
Pok. Nr 22, Tel. 89?621 04 09, mail: budownictwo@ug-dzwierzuty.pl
Wymagane dokumenty:
1. Wniosek o wydanie zaświadczenia (załącznik do pobrania poniżej)
2. Dowód dokonania opłaty skarbowej za wydanie zaświadczenia.
3. W przypadku złożenia wniosku przez pełnomocnika, do wniosku należy załączyć pełnomocnictwo oraz dowód uiszczenia opłaty skarbowej za ustanowienie pełnomocnictwa w wysokości 17 zł.
Miejsce i sposób załatwienia sprawy:
Wniosek wraz z załącznikami należy złożyć w Sekretariacie pokój nr 13 lub przesłać pocztą na adres Urzędu.
lub poprzez formularz dostępny na platformie ePUAP – Link 1 MPZP, Link 2 SUiKZP
Opłaty:
17 zł za każdą zawartą w zaświadczeniu informację (o objęciu miejscowym planem, studium, planem ogólnym, uchwałą o rewitalizacji itd.)
Termin realizacji:
Bez zbędnej zwłoki, nie później jednak niż w przeciągu 7 dni od dnia złożenia wniosku i wymaganych dokumentów.
Tryb odwoławczy:
Brak
Podstawa prawna:
1. Ustawa z dnia 9 października 2015 r. o rewitalizacji (Dz. U. z 2018 r. poz. 1398 z późn. zm. art. 25, art. 8)
2. Ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2021 r. poz. 735 z późn. zm.)
3. Plany miejscowe zagospodarowania przestrzennego.
Uwagi:
Brak