ds. inwestycji
- Przejdź do - strona Poprzednia
strona - Powrót do poprzedniej strony
- Drukuj treść tego artykułu
- Pobierz artykuł w formie pliku Pobierz
PDF - Kontakt z Urzędem
Jednostka organizacyjna: Urząd Gminy w Dźwierzutach
Komórka organizacyjna: Referat Rozwoju
Nazwa Stanowiska: ds. inwestycji
Imię i nazwisko pracownika: Magdalena Załucka-Dąbrowska
Tel. 89 621 04 09
E-mail:
Stanowisko podlega: Sekretarzowi Gminy
Do zadań na stanowisku ds. inwestycji (RR-I) należy w szczególności:
1) nadzorowanie i prowadzenie całokształtu spraw z zakresu inwestycji budowlanych realizowanych przez Gminę w tym: przygotowywanie w części merytorycznej zamówień publicznych, udział w pracach komisji przetargowej, przygotowywanie umów do zawarcia z wykonawcami, zlecanie robót i usług, nadzorowanie prac, odbiory i rozliczanie robót,
2) opracowywanie programów i planów inwestycji gminnych, wnioskowanie o ujęcie ich w budżecie, sporządzanie okresowych sprawozdań z ich realizacji,
3) prowadzenie spraw i dokumentacji z zakresu inwestycji gminnych i prac remontowych i modernizacyjnych, odpowiedzialność merytoryczna za realizowane prace i kompletność dokumentów, w zakresie określonym w obowiązujących przepisach prawnych,
4) przygotowywanie wniosków o płatność wraz z załącznikami oraz rozliczanie środków na realizację inwestycji,
5) uczestnictwo w sporządzaniu rocznej inwentaryzacji robót w toku, sporządzanie dokumentów dotyczących zakończonych inwestycji i dokonywanie odpowiednich uzgodnień z zapisami księgowymi,
6) planowanie rozwoju budownictwa na obszarze gminy,
7) współudział w organizowaniu przetargów na wykonawstwo prac projektowych i robót budowlano-montażowych,
8) współdziałanie z powiatowymi i wojewódzkimi instytucjami związanymi z budownictwem i nadzorem budowlanym,
9) przygotowywanie kosztorysów do drobnych remontów, modernizacji i napraw nieruchomości będących własnością gminy,
10) wspólnie z Kierownikiem Referatu Gospodarki Terenowej (RGT-K) zapewnienie należytego stanu technicznego świetlic oraz gminnych boisk i placów zabaw,
11) wydawanie zarządzeń w celu zabezpieczenia zabytku, zgłaszanie ich do Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków celem wpisania do rejestru zabytków,
12) wnioskowanie w sprawie wysokości gminnego funduszu odnowy zabytków oraz gospodarowanie tym funduszem,
13) przyjmowanie zawiadomień o znalezieniu przedmiotu archeologicznego lub o odkryciu wykopaliska i niezwłoczne powiadamianie o tym Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków,
14) przyjmowanie w zarząd zabytków nieruchomych,
15) prowadzenie gminnej ewidencji zabytków w formie zbioru kart adresowych zabytków nieruchomych z terenu gminy, objętych wojewódzką ewidencją zabytków.
Przekazywanie pracownikowi odpowiedzialnemu za zamieszczanie w BIP informacji i ich aktualizacji w zakresie realizowanych zadań.
Wykonywanie innych czynności zleconych przez Wójta Gminy lub Sekretarza.
- Przejdź do - strona Poprzednia
strona - Powrót do poprzedniej strony
- Drukuj treść tego artykułu
- Pobierz artykuł w formie pliku Pobierz
PDF - Kontakt z Urzędem