ds. budownictwa i architektury
- Przejdź do - strona Następna
strona - Powrót do poprzedniej strony
- Drukuj treść tego artykułu
- Pobierz artykuł w formie pliku Pobierz
PDF - Kontakt z Urzędem
Jednostka organizacyjna: Urząd Gminy w Dźwierzutach
Komórka organizacyjna: Referat Rozwoju
Nazwa Stanowiska: ds. budownictwa i architektury
Imię i nazwisko pracownika: Hanna Kulesz-Krupska
Tel. 89 621 03 91
E-mail:
Stanowisko podlega: Sekretarzowi Gminy
Do zadań na stanowisku ds. budownictwa i architektury (RR-BA), należy w szczególności:
1) ustalanie przeznaczenia i zasad zagospodarowania terenu na obszarze gminy,
2) powoływanie komisji urbanistyczno-architektonicznych jako organów doradczych w sprawach zagospodarowania przestrzennego, ustalanie ich regulaminów, organizacji i zasad działania,
3) wykonywanie czynności formalno-prawnych związanych z opracowywaniem nowych, bądź zmiana istniejących dokumentów planistycznych,
4) uzgadnianie projektów planów miejscowych i studium na szczeblach gminy, powiatu i województwa,
5) prowadzenie badań spójności rozwiązań projektów planów z polityką przestrzenną gminy określoną w studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy, występowanie do organów administracji państwowej o opinię w tej sprawie, stosownie do przedmiotu planu,
6) wykonywanie czynności związanych z rozpowszechnianiem i realizacją planów miejscowych,
7) prowadzenie i aktualizowanie rejestru miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego,
8) wydawanie decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu,
9) prowadzenie rejestru wydanych decyzji warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu,
10) wydawanie decyzji o lokalizacji inwestycji celu publicznego,
11) prowadzenie rejestru wydanych decyzji o lokalizacji inwestycji celu publicznego oraz wykonywanie i przesyłanie Wojewodzie miesięcznych raportów nt. wydanych decyzji,
12) wydawanie wypisów i wyrysów z planów miejscowych oraz studium,
13) opiniowanie projektów planu zagospodarowania przestrzennego województwa,
14) wydanie zaświadczeń o przeznaczeniu gruntów w miejscowych planach zagospodarowania przestrzennego, studium i innych dokumentów planistycznych,
15) nadzór nad procesem rewitalizacji w gminie,
16) naliczanie opłat planistycznych, adiacenckich,
17) prowadzenie rejestru pozwoleń na budowę i pozwoleń wodnoprawnych,
18) przekazywanie pracownikowi odpowiedzialnemu za zamieszczanie w BIP informacji i ich aktualizacji w zakresie realizowanych zadań.
Przekazywanie pracownikowi odpowiedzialnemu za zamieszczanie w BIP informacji i ich aktualizacji w zakresie realizowanych zadań.
Wykonywanie innych zadań na polecenie Wójta lub Sekretarza.
- Przejdź do - strona Następna
strona - Powrót do poprzedniej strony
- Drukuj treść tego artykułu
- Pobierz artykuł w formie pliku Pobierz
PDF - Kontakt z Urzędem